неделя, 19 октомври 2014 г.

часовете...

Винаги съм прекарвала доста време в работа...
Давала съм всичко от себе си...
Напоследък давам още повече.
И като време.
И като процент от себе си, сякаш е възможно да надскачаш тези 100%...:)

Както казва Ясен.
Вместо да се отдаваме на  сексуално желание, когато няма любов, вместо него, да превръщаме тази енергия в нещо друго, хубаво- в креативност, творческа енергия...
Наистина ми се получи...
Много креативност и творческа енергия раздавам напоследък...
И съм щастлива от това!
...
Вече усещам осезаемо умората...
И ми се иска малко по-малко творческа енергия...
И да престана да се занимавам със сто неща...
Да преставам с едно и да се захващам с други две неща!
Сякаш...
ме страх от времето,свободните ми часове, в които ще си давам сметка...
В които ще съм сама.



Няма коментари:

Публикуване на коментар